úterý 22. března 2016

Míru nasazení změníte v nastavení

Kohouti se hrdinně probojovali přímo do čtvrtfinále, čímž pohoršili půlku hokejového národa, a já je za to mám ještě radši.


Překvapení sezóny se oficiálně koná.

Boj a přímý postup do čtvrtfinále byl hodně napínavý a kluci z toho nakonec vyšli jako vítězové, protože obsadili páté místo. Což vzhledem k tomu, že je všichni "experti" posílali už před sezónou do baráže, ba dokonce do první ligy, je myslím celkem slušný.
Jakožto pátí v tabulce jsme losem dostali jako čtvrtfinálového soupeře HC Škoda Plzeň, což asi spoustu lidí potěšilo, protože proti Plzni nám to v základní části celkem šlo. I já byla potěšena, a to je přece to hlavní :D

Celkově mě ale to playoff nechávalo pořád nějak chladnou. Byla jsem ráda, na kluky jsem byla adekvátně pyšná, užívala jsem si, že se nebudeme stresovat v baráži a že si ještě zahrajeme. Ale rozhodně to nebylo tak, že bych nemohla dospat. Nejvíc jsem se asi (haha) těšila na odjezd do Plzně, co jsem měla jít fotit. Priority, nebo tak :D Galerie je na FB, tak tam hoďte nějaké lajky, protože nic víc z toho nemám.

Já hloupá! Hned první zápas mi dal slušnou lekci z nervů. Bylo to strašné. Tak vyrovnaný zápas už jsem neviděla hooodně dlouho. Kdo jste na to nekoukal, zkrátka to dopadlo tak, že jsme po šedesáti minutách hry měli stále skóre 0:0 a šlo se do prodloužení. A najednou – BUM! nervy. Fuj.
A pak... A pak! Pak jsme prohráli kvůli tomu, že se špatně vystřídalo, hráli jsme v šesti a Plzeň následnou přesilovku mazácky využila.

Tomáš Houdek

Druhý zápas se vyvíjel podobně, jen s tím rozdílem, že dokonce i padaly góly. Za nás dal první gól v extraligovém playoff Roman Rác. Dlouho to bylo 3:1 pro domácí Plzeň, pak to ale Venera risknul a tuším nějaké dvě a půl(?) minuty před koncem odvolal brankáře. A v 59. minutě to tam spadlo, přesněji bomba od modré v podání Tomáše Houdka! 3:2! A najednou kluci zjistili, že by jako mohli hrát a vyhrávat, jen už bylo trochu pozdě. Obzvlášť, když nám tam pak Plzeňští hodili čtvrtého do prázdné. Booo.
Do Olomouce se série stěhovala za úchvatného stavu 2:0 pro Škodovku.

Nedá se ale říct, že by výlet do Plzně byl zbytečný.
A) Oba zápasy byly hodně vyrovnané, takže naděje stále žila!
B) Radek Duda byl sesazen z trůnu pro arch nemesis olomouckých fans. Vystřídal ho Ryan Hollweg. Král je mrtev sesazen, ať žije král!

3. čtvrtfinálový zápas

Jakože ale, 2:0, to je nic. Můj dům, můj hrad! Takže to srovnáme, levou zadní! – Toliko k tomu, co jsme si všichni mysleli. Třetí zápas nám dal slušnou facku.
Co k tomu napsat? Prohráli jsme 1:8. Plzni vycházelo všechno a nám nic. Po třetím gólu opustil bránu Branislav Konrád a vystřídal jej Tomáš Vošvrda. Myslela jsem, že se třeba chytnem a zápas se trochu zdramatizuje, ale bohužel. Náš jediný osamělý gól vstřelil Dávid Buc a můj foťák opět odmítl vyfotit jeho oslavu. Asi je to v rukách.


Někdy po šestém gólu se lidi začali zvedat a hromadně odcházet. Jako jo, nadávám na to málem po každé prohře, ale tohle fakt nikdy nepochopím. Viděli jste cenu těch lístků? Já za to dát tolik peněz, tak tam schválně sedím až do konce, abych pak mohla na sklonku života líčit vnoučatům, za jakou hrůzu jsem vyhodila peníze. Ale náplava né, ta se zvedne a jde. Ale joke's on them, protože neviděli ještě dva góly, hahá!
Na druhou stranu ti, co zůstali, pak k těm dvěma gólům do naší sítě udělali super atmosféru. Celý zimák stál a křepčil, všichni tleskali a fandili a všem (na tribuně) bylo fakt putna, že Plzeň furt vymýšlí nějaké kulišárny. Bylo to docela dojemné.
Méně dojemné bylo, že se pak jistí nejmenovaní fans dobývali do šaten, ale ono by možná úplně stačilo, kdyby security dělala svou práci a dotyční fans přemýšleli hlavou. *píská si*

Fotky zde!


Jakub Herman

Věděli jste, že se přes ten manťák naproti střídaček hostů se nedá vůbec normálně fotit?

Radim Kucharczyk

Michal Vodný


Jan Eberle


Robin Staněk

David Škůrek



4. čtvrtfinálový zápas

Bylo to divný. Ono je vždycky divný jít na zápas a mít v hlavě, že to třeba může být v té sezóně naposled. Já osobně vždycky začnu přemýšlet nad tím, kteří hráči odejdou a jak je třeba už neuvidím hrát vůbec nebo v cizím dresu. Anebo nad tím, jak ta sezóna rychle utekla. Tahle, řekla bych, utekla asi nejrychleji za těch šest let, co na hokej chodím. Ale tak je to vždycky, když se člověk baví, tak čas letí, a olomoucký fanda si opravdu neměl moc na co stěžovat. Ze základní části jsme skočili rovnou do playoff, místo abychom se plácali v playout nebo nedej bože v baráži...
No ale všechno dobře dopadlo a my se můžeme těšit minimálně ještě na jeden zápas! A když se vypadne, můžeme všichni vyšilovat v klidu svého domova. No není to super? :D

Nevím, čím to bylo, ale přišlo mi, jako by to z celého týmu najednou spadlo a prostě hráli tak, jak to uměli celou sezónu. Hned v první třetině dal gól Miroslav Holec. A pak to bylo děsně napínavé, protože jsme na další branku čekali až do 55. minuty! Dali ji hosté, takže jsem se zase začala děsit prodloužení. To ale kluci nedovolili, protože hned o minutu později dal gól Matěj Pekr.
Plzeň sice hodně tlačila ve zbývajícím čase, ale bylo jí to prd platné, a tak se Kohouti radovali z první výhry v playoff extraligy po dvaceti letech.

Fotky zde!









Peter Húževka


Michal Vodný



Jan Jaroměřský



František Skladaný








Jestli jste dočetli až sem v očekávání nějakého epického shrnutí sezóny, tak vás zklamu. Na to bude ještě času habaděj, stejně jako na velké loučení s fanoušky, které se v sobotu nekonalo :)

1 komentář: