středa 3. února 2016

Don't look

Poslední ždibec soudnosti jsem asi ztratila hned v úvodu nového roku, protože jsem si celý leden říkala, jaký super hokej to ti naši borci hrajou. Fakt mě na to bavilo koukat! A mezitím se odevšad ozývala slova jako "nekoukatelný", "beton" a "anti-hokej" na popsání našich zápasů. Hmmm.


Taky mám jedno moudro: Účel světí prostředky.

Ale vážně, nemůžu říct, že by mě Olomoucí předváděný hokej nebavil. Důkazem toho budiž fakt, že jsem si užila zápas s Mladou Boleslaví. Jestli na tomhle blogu nejste poprvé, tak jste asi už zaregistrovali, že zápasy s Bolkou fakt nemám ráda.

No ale, co se tak událo za poslední dobu... 
Tak třeba přišly dvě nové posily, obě slovenské, konkrétně jsou to Peter Húževka a František Skladaný. Oba mě zatím velmi mile překvapují.
Útočník Roman Rác konečně dostal od doktorů zelenou a v zápasech nevypadá vůbec zle.
Já prakticky celý leden proseděla na statistikách, protože jsem nechtěla řešit fotky až do noci, když jsem se měla učit na zkouškové. Které mi mimochodem ještě pořád neskončilo díky jednomu předmětu.
Hledáme redaktory! Takže jestli jako chcete, abych Vám velmi formálně odpověděla na e-mail, tak pište. Mám nachystaný mustr a všechno, bude to rychlé, účinné a velmi klinické.
Mám nápad na dvě videa na náš slavný klubový YT kanál a jsem zvědavá, jestli natočíme alespoň jedno.

František Skladaný

Peter Húževka

Zpět k zápasu! Fanoušci měli pro strach... zaděláno? Protože byl v pátečním utkání zraněn Branislav Konrád, do brány nastoupil Tomáš Vošvrda. Ten toho letos moc neodchytal a fandové ho mezi tyčemi vidí celkem neradi. Celý zápas odchytal, pokud se nemýlím, naposledy 26. prosince proti Plzni. Bylo to krásné shledání, protože já naposledy odfotila zápas... 26. prosince s Plzní! To je mi náhodička.
Nebudu vás napínat, oba jsme podali výtečný výkon, neasi.

Byl to dobrý zápas. Ve slušném tempu, naši měli spoustu (spálených) šancí a diváci se bavili. Jako první je ze sedaček zvedl František Skladaný při falešném poplachu. Jeho střela orazítkovala tyč, jenže Peter Húževka se začal radovat tak nadšeně, že zblbnul celý stadion :D Videorozhodčí však brzo všechny vyvedl z omylu. 


Gól, co opravdu padl, jsme tak viděli až ve druhé třetině, kdy se trefil Dávid Buc. Bolka se pak docela slušně zasekala ve vlastním pásmu, kdy snad třikrát za sebou vyhodila na icing. Škoda, že jim kluci nepřidali ještě jeden gól.


Poslední část byla drama! Mladá Boleslav furt jakože tlačila, i když to nikam moc nevedlo, a naši dál vesele pálili šance, jak je jim vlastní. Když Bolka odvolala gólmana v závěru utkání, tak jsem málem ohlodávala mantinel.
Pro pořádek – jsem momentálně nemocná. Na hokej jsem šla s velkým sebezapřením a s horečkou. O komerčních přestávkách jsem velmi roztomile troubila do kapesníků. Takže poslední věc, na kterou jsem byla zvědavá, bylo prodloužení.
Nemluvě o tom, že poslední tři nebo čtyři zápasy vždycky došly do prodloužení nebo nájezdů a vždycky jsme brali jen bod! Takže posledních deset vteřin bylo fakt stres a booo, proč mi to děláte. 

Nicméně! Dobrá věc se podařila a Kohouti zvítězili fotbalovým skóre 1:0. Tomáš Vošvrda vychytal čisté konto a já pak na ohlasech na nikoho nekýchla, takže snad neodrovnám celý tým svýma bacilama. Jestli ano, za všechno může šéf.


Nejlepšejší věc ale je to, že momentálně jsme na šestém místě a na to jedenácté máme náskok tuším 19 bodů a do konce základní části zbývá už "jen" deset utkání! Uteklo to zase jako voda a letos to opravdu vypadá minimálně na předkolo playoff. A jestli tohle není paráda, tak už nic :)

Mrkejte na fotky!

Jiří Řípa




Dávid Buc


Tomáš Mikúš

Roman Rác

Matěj Pekr

Tomáš Voráček

Tomáš Houdek



Klídek, kámo, nic tady nefotíme...





1 komentář:

  1. Mám rád tyhle hokejky, které dokážou z gauče komentovat a ve finále stáli tak dvakrát třikrát na stadionu. Nedejbože na ledě. Hokej sleduji celý život. Obecná ligová forma je hodně proměnlivá a samozřejmě ovlivňuje i nároďák, ale furt pryč patří k tomu lepšímu průměru ve světě, i když teď je tedy to období, kdy spadáme blíže k průměru než nadprůměru.

    OdpovědětVymazat