pondělí 22. června 2015

Go big or go home

*nesměle si odkašlala* 
AHOJ!


Na svém Twitteru jsem tuhle slíbila/oznámila, že chystám článek s takovou směskou fotek z různých akcí. Tady tedy je.

Úplně na úvod, než vás rozptýlí naši hokejoví borci, vám chci oznámit, že od minulého týdne mám přístup na Instagram HC Olomouc, tudíž se dá vlastně říct, že většina věcí, co tam odteď najdete, bude moje dílo. Přinejmenším by to tak mělo být :D
Instagram jsme v rámci redakce plánovali už delší dobu, nakonec to dopadlo tak, jak to dopadlo. Přebírám tedy vlastně už zavedený účet, což je pro mě nové. Je tam nějakých 1050 lidí, což není málo, a ti lidi jsou na něco zvyklí. Jenže to každý dělá jinak, každý má jiné možnosti a v tomto případě to tak je taky. Doufám, že fanoušci změnu přijmou dobře, že se jim to bude líbit a že jich bude přibývat. Je to pro mě zkrátka výzva. Tím netvrdím, že by třeba Twitter HCO výzvou nebyl, ale bylo to pro mě dost jiné, už jenom proto, že jsem si to od začátku budovala sama a měla jsem volnou ruku.

Staronových převzatých sociálních sítí si naše redakce v červnu užije až až. Předminulý týden jsme (oficiálně) vzkřísili YouTube kanál HC Olomouc. K účtu jsme měli přístup už od (ne)slavného videa s Divochem a Mataiem, ale teď KONEČNĚ máme k dispozici kameru, tak jsme toho jak se patří zneužili a využili. Kameru bychom měli mít po ruce i v budoucnu a samozřejmě chceme v natáčení pokračovat. Jsme všichni moc rádi, že pomalu (ale snad jistě) doháníme extraligovou konkurenci.
S YouTube to asi bude těžší, byť máme ve svých řadách profesionálního moderátora a střihače (tímto zdravím šéfa!). U videa se toho dá zkazit relativně hodně, jeho tvorba je časově náročná a (zatím) to u fanoušků žádnou oslnivou reakci nemá. Doufáme, že kazit budeme co nejmíň a že se ta fanouškovská odezva hodně zlepší.

Tak a teď, když jsem "odvykládala příběh", jak radí příručky marketingu, vás všechny žádám, abyste oba zmíněné účty navštívili a ideálně už neodešli :D


Reklamní blok budiž ukončen, jde se na to, co všechny zajímá nejvíc.
Například fotky z prvního tréninku suché přípravy.

Tomáš Török





Jakub Ferenc


Trenér brankářů Jiří Jelínek

Marek Laš a Jiří Ondrušek

Radim Kucharczyk

Michal Vodný


David Škůrek
A tričko, na jehož autora mám nejmíň tři dotazy.


Tomáš Houdek

Přiznám se, že když jsem Ference viděla na tréninku, prvně jsem ho nepoznala. Přece jen, inlajn jsem ho viděla hrát pár let zpátky. Když mi došlo, kdo to je, tak jsem měla fakt radost. Bohužel, než jsem dala dohromady článek, stihl už podepsat jinde. Tak hodně štěstí.

Dávid Buc


Po zahájení suché samozřejmě přišly na řadu všelijaké akce. A pro změnu byla jedna z nich i v režii samotného klubu. Jednalo se o "Sportovní dětský den s HCO" a i přes remcání některých hráčů se celá akce vážně povedla. Fotoreport by me na webu, fotky mi nezbyly :D

Letos to ale bylo hlavně o běhaní a o tom "být vidět". Takže se kluci třeba zúčastnili akce "Jeden běh nestačí". Bylo to v neděli, bylo vedro a na akci bylo tak padesát lidí max. Pro autogram si přišlo šokujících pět fanoušků a nazdar. 
Ony ty běhací akce jsou sice pěkný, ale fanoušci z toho tak nějak nic moc nemaj. Respektive, všichni ví, že místní fans milují příležitost se ptát hráčů na samé obskurnosti typu "Tak proč nedáváš góly?" nebo "A co to tvoje zranění?", případě v některých případech "Máš přítelkyni?". Takže když kluci někde běhaj po parku, tak si to fandové asi moc neužijí.

Aleš Jergl

Jakub Herman

Jakub Matai





S běháním souvisela i následující akce, tentokrát Moravia Sport Expo. Veletrh se konal v souvislosti s Mattoni 1/2Maratonem Olomouc, kterého se mimochodem hokejky účastnily také.
Přiznám se, původně jsem čekala, že to bude fakt nuda :D Ale nakonec to bylo přesně naopak, byla to asi (ne úplně záměrně) ta úplně nejvtipnější akce dosavadní sezóny. Slečna moderátorka totiž hned na úvod prohlásila, že o hokeji nic neví, a brzy vyšlo najevo, že si o něm pro jistotu ani nic nenašla. Když to spojíte s jejím nepochopením pro ženský hokej a Houdyho hrůzy z mikrofonů... No, prostě jsem se královsky bavila :D Ani mi nakonec nevadilo, že jsem z toho musela udělat vlastně celý fotoreport.

Blanka Škodová, Tomáš Houdek a Clark Kent Jakub Urbisch

Takový nějaký výraz Houdy měl, když jsem mu řekla, že jde ve skutečnosti o besedu, ne jen o autogramiádu. Podobný výraz pak měl i v momentě, kdy Mario Cartelli řekl moderátorce, že "Tady Tomáš je hodně komunikativní, tak se ho hodně ptejte."


Ani Urbi moc nevěděl, co říct. Nedivím se, prohlášení "Každý chce být brankář, ten to má nejjednodušší." jde těžko nějak rozumně okomentovat :D

"A Blanko, řekni mi, co tady vlastně děláš na pódiu s těmi hokejisty?"



Od startu letní přípravy jsem se zkrátka nenudila. Teď u nás čeká jen tradiční fotbálek, pak volno a pak až příprava na ledě. Na fotbálek jsem letos hodně zvědavá, protože účast na FB už potvrdilo asi milion lidí, tudíž tam jistě bude hlava na hlavě.

Žádné komentáře:

Okomentovat