pátek 7. listopadu 2014

Korunka ke korunce

Ve čtvrtek jsem jela do Přerova, kde se právě odehrává Turnaj čtyř zemí U20.


Češi hráli proti Švédům. Jste zvědaví, jak to vypadalo?

Psát něco o zápase nebudu, nemyslím si, že toho vím o mládežnickém hokeji v ČR a natožpak ve světě aspoň tolik, abych mohla něco hodnotit. Nebylo by to k nikomu ze zúčastněných fér, protože nemůžu ani nabídnout jakési "srovnání" s naší olomouckou juniorkou, protože vůbec nemám čas na jejich zápasy letos chodit (proto radši nepíšu ani o ní, když už náhodou na nějaký zápas zabloudím poslední sezónu a půl).

Tak vám třeba řeknu, že mi můj super kámoš Karel sehnal akreditaci, tudíž jsem ušetřila padesát peněz za lístek a mohla si připadat strašně důležitě.
Taky jsem potkala Miloše Říhu a strašně mě to pobavilo, protože SKA v Přerově.
No a samozřejmě, vlastně se nic nezměnilo, takže jsem na tom jejich zimáčku opět mrzla, byť jsem byla oblečená stejně, jako jsem posledních X týdnů chodila na Kohouty. Nějak mi ta zima poslední dobou vadí víc než obvykle.
A tradičně jsem také zápasila se světelnými podmínkami na tamním zimáku. Obě ručičky levý a ještě je tam tma! :P

Alex Rašner bohužel do utkání nezasáhl




Robin Norell

Marek Růžička

Niklas Hansson

Jakub Vrána

Tomáš Dvořák

Lukáš Klok


David Němeček

David Kämpf







Anton Blidh














Ondřej Kaše






William Nylander












Adam Brodecki

Oliver Kylington

Gustav Forsling

Marcus Pettersson

Jan Ščotka












1 komentář:

  1. Ta třetí fotka (opuštěná hokejka a helma; černobílá) nemá chybu. Love it!

    OdpovědětVymazat