úterý 16. září 2014

Oj oj oj!

Opět jsem si udělala výlet do Třince, tentokrát oficiální se vším všudy.


Víte, co všechno v té jejich suprčupr hale nemůžete?

Původně bylo v plánu dojet do Třince s mladším dorostem, nafotit jejich zápas a počkat do tří na utkání áčka. S MDO se nakonec nejelo, nicméně jsme i tak s kolegyní dorazily do haly chvilku po konci první třetiny.
Celý zápas jsem sice tedy nafotit nemohla, ale řekla jsem si, že vyfotím aspoň něco a zároveň si tak vyzkouším, odkud se mi bude nejlíp fotit áčko. Tak jsem si pár minut něco cvakala, když tu najednou přijde nějaký organizátor či co a prohlásí, že "slečno, to nemůžete fotit, na to potřebujete akreditaci a vestu". Na mladší dorost je potřeba akreditace. Svět se zbláznil.
Tak jsem si teda zase sedla a o pár minut se snažila tomu samému člověku vysvětlit, že neé, opravdu nemám nohy na sedačce. Nejsem přece u nás v plechovce, pf, umím se chovat, když chci. Mimochodem nohy na sedačce jsou zjevně top téma, protože jsme to slyšely od tří na sobě nezávislých lidí a dokonce!! o tom mluvil i hlasatel zápasu. 


Akreditace na mě naštěstí čekala na áčko, takže jsem si ji pěkně ve dvě vyzvedla i s tou hnusnou vestou (ne, opravdu nechápu jejich smysl), informovala se, kam všude (ne)můžu a mohlo se začít. Protože jsem si nic nevyzkoušela na MDO, šla jsem si po dlouhé době něco cvaknout na rozbruslení. Chtělo se mi brečet štěstím, protože jestli je Třinečákům co závidět, tak to jsou ta krásná čistá a nepoškrábaná plexiskla, přes které je zkrátka radost fotit.
Tu mi najednou došlo, že omg tady je Irlg a Klesla a strašně jsem se nadchla. Zbyňa je už taková klasika, to se nedá nic dělat :D

Zbyněk Irgl

Zápas začal Olomouckým dobře. Po třinácti vteřinách překonal Šimona Hrubce Erik Hrňa. To taky bylo ze strany Kohoutů vše. Nejsem si jistá, jestli má úplně smysl vypisovat dění každé třetiny. Zkrátka a dobře, častá vyloučení a chyby hráčů při bránění měly za následek, že nás Třinec vypráskal 6:1. Co na to říct? Tak třeba že mi nepřišlo, že by nás Oceláři tak strašně přehrávali, taky jsme jim docela slušně zatápěli, jenom zkrátka domácí využili snad každou naši chybu.
Tak si aspoň všichni mohli užít čarování třineckých hvězd, a že to tedy byla kouzla. Třeba ten Irglův gól byl krásnej, to nejde neříct. Tomáš Plíhal si vystřílel hattrick. 


Nemůžu si pomoct, ale zatím mě moc nepřesvědčil Pavel Skrbek. Ten sice oslnil v tom prvním přípraváku, ve kterém nastoupil, ale zatím v extralize, kdy se to počítá, tak nějak předvádí spíš nic, než moc. Omlouvá ho snad jen to, že ve Švédsku se hraje jiný styl, ale otázkou zůstává, jak dlouho si ještě bude muset zvykat. Aby se to pak těžce nevymstilo.
Z nových posil, které nastoupily do utkání, se asi jeví nejlépe Radek Dlouhý. Hrňu s Maroszem nepočítám, ti jsou tu prakticky jako doma. Celkem mě mrzí, že dva zápasy prosedělo trio Zuzin - Diviš - Buc, protože ti se mi na ledě líbili moc a byla by škoda, kdyby vypadli z formy.
Pochválit jistě zaslouží i Alex Rašner, který nastoupil do utkání myslím na třetí třetinu a bránil Polanského a spol. Ostudu si rozhodně neudělal.

Fotky fotečky samozřejmě na webu, prvních 26 není mých :D


Jiří Ondrušek

Rostislav Marosz


Tomáš Houdek

Ondřej Švaňhal

Robin Staněk

Alex Rašner

Martin Cibák

Jiří Trvaj



Pavel Patera

Marek Laš


Tomáš Vošvrda

Marek Trončinský

Martin Adamský

Jiří Polanský


Adam Rufer







Dorazil i Dávid Buc...

...a Peter Zuzin.



Rostislav Klesla




Šimon Hrubec




Ivan Majeský






Radim Kucharczyk





Jan Jaroměřský

Robin Staněk









Pavel Skrbek

Žádné komentáře:

Okomentovat