neděle 4. května 2014

Lookin' good

Aby to tu nestálo, tak vám naservíruju pár hloupě vypadajících momentek z páteční akce. Páni hokejisti nechť to nerozklikávají, jenom by jste se na mě pak čuřili, co že to tady zveřejňuji :D


V pátek byl náš A tým pozván na radnici, kde jim primátor a hejtman poděkovali za dobrou reprezentaci města a poblahopřáli k tomu velkému úspěchu.


Musím říct, že mě kluci mile překvapili, protože dorazili (skoro) všichni v oblecích. Tak nějak jsem čekala oblíbené kombo šortky a kšiltovka, protože co jsem viděla ostatní týmy při podobné příležitosti, většinou to přesně tak vypadalo, radnice neradnice. Ti, kteří nedorazili v obleku, to celkem dobře uhráli na jakousi nedbalou eleganci (i když je k mému nesmírnému pobavení ostatní kluci dobře pomlouvali, lol).
Za hokejky si to asi vybrali novináři, kteří se teda z většiny nějakým dress code fakt nezaobírali. Asi je to těžký, hodin si ráno do tašky tmavý rifle a košili, aby se člověk rychle převlíkl a vypadal, že měl aspoň snahu. Takže já jsem v šatech mezi novináře nezapadla, ale kdysi mi kdosi řekl, že jsem součást týmu, tak jsem ladila aspoň s těmi našimi hokejisty, no.


Obřadní síň je sice celkem pěkná, ale nasvícená je dost tragicky. Já jsem navíc byla celkem trubka a stála jsem proti těm obřím oknům, takže ty fotky vypadaj, jak vypadaj. Ale pořád říkám, že chybami se člověk učí a až tam jednou klukům budou gratulovat k mistrovskýmu titulu, tak už budu nejvíc chytrá :D

Švani :3 :D

Celkově to bylo celkem vtipné, aspoň pro mě, i když by si možná pánové příště mohli odpustit dělat na mě obličeje, když stojím vepředu a všichni na mě vidí. (Ok, kecám, pokračujte, bavím se.)
Mario Cartelli je frajer.
9/10 hokejistů se rádo nají.
10/10 hokejistů bylo nejvíc překvapených, když zjistili, že můžou odejít.

Celá galerie samozřejmě na webu.
Pojďme se všichni hromadně těšit na Koloběžkiádu, ano?

10/10 za ty brýle a vousy

Nechtěla jsem kluky hned ze začátku blýskat, takže první pokusy byly dobře tmavé, ale tohle jsem zkoušela zachraňovat.

Foťák nezaostřil, Drtič usnul...

Takovej nějakej výraz jsem měla, když radní mluvili o stavu zimáku a jeho rekonstrukci!!

Fronta na banány! Ok, ne, ovoce bylo na stole ve vedlejším sále. A banán jsem měla ten den na snídani. Pointa? Není.

Náš majitel/trenér/místní-legenda je lepší, než váš! Heč!

Tohle přesně je ten článek, který si všichni jednou přečteme a pak už o něm nikdy nebudeme mluvit, ok? Můžete mi ale držet palce během zkouškového! Jedu ho celičkýýý květen, FML.

Žádné komentáře:

Okomentovat