středa 19. března 2014

Shine so bright

Tohle byla sakra sezóna! Vlastně pardon... ještě je. 


Po roce se tu zase bude bojovat o extraligu.

S Jihlavou to nebylo lehké. Když si vezmu, jak kluci loni v semifinále přejeli Ústí nad Labem...
Ale ona vůbec celá tahle sezóna byla dost odlišná od té loňské. Řekla bych, že to byla mnohem větší dřina (a mnohem větší zábava), o čemž konec konců svědčí i to, že jsme se zrovna právě s Jihlavou prakticky celou sezónu přetahovali o druhé místo. A upřímně si myslím, že stav série 4:1 je fakt úspěch. Naši hráči to zvládli parádně a na žádné extra velké drama nedošlo.

Co se pátého semifinálového utkání týče, přišla jsem o téměř celou první třetinu a dva naše góly :( Jeden z nich byl Barušky :(((( A teď vážně: První gól vstřelil David Ostřížek, druhý přidal Jakub Bartoň, a já tak došla k pěkně rozehranému utkání. Nikdo nepochválil, že jsem počkala na přerušení hry, než jsem se začala cpát na své místo :P :D

*pokus o fotku akce*

O přestávce jsem šla pro pití a fronta byla až... až ke schodům. A aby nám to nebylo líto, tak se mezi okýnky bufetu pod sektorem hostů (jsou dvě pár metrů od sebe), málem strhla rvačka. Já ji teda ze začátku spíš slyšela než viděla. Co jsem viděla, byla hlava obrovského Jihlaváka, který to, zdá se, celé začal. Hodně se tam řvalo a nadávalo, zatímco nějaký fanda Dukly za mnou v řadě celý nešťastný prohlásil, že "si jenom chtěl dát klobásu". I feel your pain, bro.
Nakonec se celé to procesí přesunulo vlastně hned vedle mě a naskytl se mi pohled na velkého naštvaného Dukláka, který už vypadal, že má celkem vypito, a jeho dva menší kamarády, co na tom asi nebyli o moc líp, ale alespoň se ho snažili uklidnit. Podle toho, co mu říkali, šlo jenom o to, že ho někdo napadl a on došel k závěru, že to prostě vrátí komukoliv z Olomouce. Což je bohužel začarovanej kruh a můžeme všichni jenom marně doufat v jakousi utopii, kde lidi chodí na hokej fandit a ne ohrožovat ostatní svou nekonečnou hloupostí. Tak hlavně, že se – aspoň pokud vím – při téhle epizodce nikomu nic nestalo.

Druhá třetina byla slabší. Teda, dobře ji začal Michal Vodný, který zvýšil na 3:0. Pak ale udeřila Dukla (v čele s Dobrovolným) a snížila na 3:1. Pak Kucharda pálil šance. Pak dal gól Honza Jaroměřský, jenže puk doletěl do brány ve stejný moment, jako rozhodčí písknul. Kluky to trochu srazilo a Jihlava snížila díky trefě Podlipnika. Aneb "Chlapi, vedli jste o tři góly..."


Třetí třetina měla pracovní název "nesnáším hokej". Nesnáším ty nervy, fakt strašně moc. A Jihlava tlačila, seč jí síly stačily, o tom žádná. Otevřené hry Dukly využil Matěj Pekr, udělal tak dvougólový náskok a bylo téměř rozhodnuto. Když pak Jihlava odvolala brankáře, trestal Peky podruhé. A už se jenom slavilo. Peky sice letos není takovej ostrostřelec, jako byl loni, ale když už ty góly dá, tak jsou sakra důležitý.

Takovou měl Seloš radost z gólu Pekyho!

Bylo mi líto za kluky, že naprostá většina z těch 4020 diváku se po závěrečné siréně zvedla a odešla, protože to nejmenší, co člověk může po takovém parádním (postupovém!) zápase udělat, je těm borcům ještě jednou zatleskat. 
Já zvládla tleskat a vyfotit k tomu nějakých 200 fotek děkovačky :D Byla krásná :') Teda až na tu část, kdy jsem myslela, že se asi udusím kouřem z toho pyra Jihlavských, pak jsem ale byla prudce inteligentní a přetáhla si přes nos šálu. Náš kotel taky bouchal, dýmu bylo na ledě až až, což je na ten fotkách bohužel dost vidět, ale...

S fotkama ze zápasu to bylo o dost horší. Zaprvé jsem jich měla asi jenom 50 a zadruhé jich většina byla nepoužitelná, protože mi nějak nedoostřuje foťák poslední dobou a budu se v tom muset trochu porýpat, než začne ta barááááž!

Koho chválit? Všechny. Všechny, úplně, od trenérů, přes hráče, po kustoda a já nevím, koho ještě. Parádní sezóna, baráž opět třešnička na dortu. A je to ještě lepší, jak loni, protože loni... nechci to nějak zlehčovat, ale loni jsme to projeli jak nůž máslem, zatímco letos to byl boj. Letos máme zraněných jen pár (klepu na dřevo) a těším se, až uvidím ten rozdíl oproti loňsku.

Rostislav Marosz


(já se tvářím, že mám doostřeno...)

Robin Staněk

To jsem mohla oříznout, ale byla jsem jednak nejvíc líná a hlavně jsem klukům chtěla hodit fotky na FB pronto...

Jakub Herman



Po gólu do prázdné se Peky rozhodl odletět.

...tak mi to zaostřilo na Maria...




Zeman je šikula

Tomáš Houdek







NEJLEPŠÍ

KAPITÁN

EVER!










Knotek a děkovačky a je mi fuk, že to je mázlý :D








Radim!!!

Grumpy Cat no more


Fotek smějícího se Houdyho není nikdy dost.





Švaniii



Tak co, borci, hecnete to? :)

3 komentáře:

  1. Skvělí (y) :-) Jen se mi zdá, že Rosťa Marosz neměl takovou radost. Nikde ani na videu nevidím úsměv

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jo, když byla děkovačka směrem na tribunu za trestnýma, tak se radoval až až... video jsem neviděla a nevím, z jakého úhlu je točené, ale třeba to není vidět, protože stál za ostatními hráči.

      Vymazat
  2. To mě tak štve, že jsem tam nebyla :( Ale baráž mi neunikne!

    OdpovědětVymazat