pátek 11. října 2013

Kick the ball

Měla jsem pernou sobotu. Dobrovolně, nutno podotknout. 
Do Olomouce dorazili Ústečtí Lvi, kteří nemají zrovna ideální start do sezóny, a tak jsme všichni byli zvědaví, jak si s nimi poradí náš mančaft, co dal v posledních dvou zápasech 15 gólů.


Nebyla to však jediná "bitva", která se v Olomouci ten den hrála – menší duel si mezi sebou střihli naši hokejisté s fotbalisty Sigmy, kterým také utkání začínalo v pět. No a co myslíte, kdo měl větší návštěvnost?

Pernou sobotu jsem měla proto, že jsem se musela stavit na poště, pak pro plakáty áčka, následně nechat jeden podepsat a nakonec být ve 12:00 pěkně na značkách, abych nafotila juniorku. A pak mě po měsíci čekali i velcí kluci :D
Plakát je pěknější, než poslední roky. Papír je sice tenčí, ale celkově je ten tisk kvalitnější a hlavně to nesmrdí. Ten podepsaný plakát vypadá ještě o něco líp, hlavně to byla fakt sranda (jako vždy) s těma našema hokejkama :D Stý follower se našel, plakát mu bude předán, snad má radost :)

Juniorka odehrála zajímavé utkání, jenom je škoda, že neudrželi to dvojbrankové vedení a došlo to až do nájezdů. Ale dva body jsou pořád lepší než jeden! Zatím se kluci drží na moc pěkném pátém místě, tak snad jim to vydrží :) Samozřejmě nemůže chybět odkaz na fotogalerii, protože proč bych vám o tom jinak vykládala? :D A hlavně ty jejich pozápasový oslavy jsou super! Áčko by se mělo inspirovat :P :D


Když juniorka dohrála, zavřela jsem se nahoru do Hnízda a upravovala fotky. Posledních dvacet minut mě rozptylovalo právě áčko, protože kluci vylezli na plac u ledu, aby si zahráli fotbálek. Taky jsem se zvládla leknout Ctirada Ovčačíka v chodbě, dát si čokoládu z automatu a posrkávat ji zrovna při koukání na Ovču, který se rozcvičoval pod schodama. Příště to už neudělám, nevypadal moc nadšeně :D
Tak mě napadá, že jsem tu o něm vlastně ještě nepsala, protože prvně hrál doma v pondělí, a to jsem viděla jenom poslední třetinu (a tak dali kluci osm gólů, že). No ale i když jsem ho do sobotního zápasu viděla jenom v jedné třetině, tak jsme se vlastně "potkali" rovnou třikrát. V pondělí jsem ho totiž šla vyfotit na trénink, aby byly fotky k článku (a děkuju moc Kuchardovi, že mi ho zavolal), a pak po zápase jsem ho chytala znova, tentokrát na profilovku. No a v sobotu při podepisování plakátu. Je to sympaťák a po čtyřech utkáních i náš nejproduktivnější obránce. Snad bude jeho měsíční hostování prodlouženo navždycky.

Ovča!

Zápas líp začali domácí, prvních deset minut se Tomáš Vošvrda v bráně asi trošku nudil. Na druhé straně Petrásek statečně odolával všem pokusům našich hráčů. Eventuálně se Ústí zahřálo a hra byla víc nahoru dolů, přesto však první třetina byla vyloženě jenom přehlídkou toho, jaké mají oba týmy dobré gólmany. Bylo to takové trošku o ničem :D


Prostřední dvacetiminutovku uvedl svým gólem Denis Kindl. Byl zde na měsíc na zkoušku a před sobotním zápasem vedení oznámilo, že mu byly vyřízeny střídavé starty až do konce sezóny. Hraje na lajně s Ondřejem Švaňhalem a když to řeknu blbě, tak Ondru celkem probral :D Ne náhodou společně vedou bodování celého týmu s jedenácti body každý.
Vošvrda mezitím na druhé straně málem metal salta. Při jeho výšce a váze mě fakt ta flexibilita a mrštnost fascinuje.


Třetí třetina byla krásnou vizitkou dobré defensivy celého týmu, když se útočné vlny Ústí rozbíjely o naše hráče ještě ve středním pásmu... jsem poeta :D Ale né, fakt to bylo super, že vlastně ani nemohli založit akci, a pokud se jim to povedlo, tak obvykle ztroskotali na obraně nebo Vošvecovi. Krom toho, že se na to hezky koukalo, tak to bylo samozřejmě klíčové i pro vývoj utkání, jelikož domácí vedli pouze o jediný gól a bylo jasné, že už z toho žádná velká přestřelka nebude. Záleželo jenom na tom, jestli se Ústí ještě k něčemu dostane.
A Ústí by se možná i k něčemu dostalo, kdyby se po chybě hostů skvěle nezorientoval Diviš, nenahrál Aleši Jerglovi a ten neměl přesnou mušku. Divoch a kapitán Bartoň ten gól oslavovali snad víc, než Ála, taky dobrý :D
V závěru zápasu samozřejmě Ústí zkusilo powerplay, načež Vošvec zkusil dát gól. Nebo spíš – on sám tvrdí, že prostě vyhodil puk tak, aby nikoho nenastřelil, ale kdyby mířil, tak by to tam možná i spadlo. Takhle "jenom" vychytal čisté konto :)


Je fakt, že Ústí už není, co bývalo, přesto však to nebyl žádný lehký soupeř. Domácí však svým soustředěním a hlavně disciplinovaností (jediné vyloučení bylo za zdržování hry) hosty k ničemu nepustili.
No a druhý velký úspěch, krom pěkného utkání za tři body? Na hokej přišlo o nějakých 300 diváků víc, než na Sigmu, která s Jihlavou rupla 0:4. Pravda, fotbal tady jde dost dolů, ale i tak je tohle "malé vítězství" celkem úspěch.

Ty nej fotky ze zápasu najdete na ofiko webu.

Poprvé jsem pořádně viděla předzápasový fotbálek! Na fotce Jakub Bartoň a Roman Rác.



(omylem) zaostřeno na střídačku soupeře


Jiří Ondrušek








Ondřej Švaňhal



Martin Janáček


Na článek jste čekali málem týden, protože toho mám ve škole dost. A když jsem nedělala věci do školy, seděla jsem nad věcmi, které se týkají (nečekaně) hokeje, potažmo redakce. Chceme to tady totiž mít vymazlený! Ještě, kdyby nám tak město vymazlilo ta světla, je to horší a horší :(

Další domácí utkání nás čeká opět v sobotu, tentokrát hostíme nováčka z Havířova. Jsem na to dost zvědavá, už teď prý naplnili tři busy; samozřejmě spousta lidí pojede po vlastní ose auty a možná nějaký cestovatel i vlakem. Fandové AZetu jsou celkem pojem, ale pevně doufám, že všechno bude cajk a bude se fandit slušně a hlavně bezpečně. Nechci se v půlce zápasu stěhovat na druhou stranu zimáku. Všichni tam (snad) jdem na hokej.

Žádné komentáře:

Okomentovat