úterý 30. července 2013

Nestíhám, nestačím...

Jsem v naprosto kouzelném skluzu. Vím o tom. Dnes je úterý a já sem dávám fotky ze soboty, zítra večer (už doma!) budu muset zmáknout fotky z pondělí a ve čtvrtek? To mě čeká ranní trénink Mory a pak zápas, takže fakt vůbec nevím, jak to chci všechno stíhat, ale... Ale nějak se to zkrátka zvládne, že jo. Musíte se mnou všichni mít svatou trpělivost.


Mám před sebou poslední dva tréninky a Atlant mi bude chybět.

V sobotu byl na programu pouze ranní trénink. Přesněji tedy ranní zápas žlutí vs modří, pro tým už třetí takový v řadě. Předchozí dva, hrané ještě v Rusku, vyhrál s přehledem žlutý tým. Třetí zápas nebyl výjimkou, i když je nutné zmínit, že během přestávky se pár hráčů přeházelo, takže bych spíš řekla, že první polovinu vyhráli žlutí a druhou modří, ale... detaily!

Moc jsem nefotila. Kvůli těm vedrům byla nad ledem mlha a těch pár fotek, co mám, tedy za moc nestojí. A navíc, stejně byl zápas zajímavější, než cvakání foťákem za nevhodných podmínek. Mě totiž nikdy nebavilo dělat věci, co mi nejdou, a nebo věci, co vím, že nebudou dost dobré. Takže tak.

Jurij Trubačev a Alexandr Kadějkin

Stefan Stěpanov

Alexej Michnov


Pavel Kopytin






Žéééňka Arťuchin




Nah, Artyho nějaký válení se v bráně nezajímá...


cvičné nájezdy nemohly chybět



Sobotní odpoledne jsme měli všichni volné, a tak jsme s Cestí zamířily do kavárny ve městě. Aby nám to nebylo líto, vyrazili tam i všichni cizinci z Atlantu plus jeden Viktor. Všichni až na jednoho, co si dal latté, si objednali ledovou kávu. A všichni (bez výjimek) své nápoje vysrkali tak během pěti minut. Fun fact: Vždycky, když jsem začala něco vykládat, tak najednou nějak podezřele ztichli... :D

Neděle v České Lípě se asi moc nelišila od neděle kdekoli jinde - vedro, vedro, VEDRO. Naštěstí pro nás, trénink být neměl, Atlant měl namířeno do Prahy. Aspoň jsme si to tady všichni mysleli. Šlo se na oběd do stejné restaurace, jako vždycky (jmenuje se Nebe a mají tam moc milou obsluhu), a tam pár borců z Atlantu. Nakonec se jich přišouralo ještě víc. Fun.
Podvečerní výlet do kavárny skončil neúspěchem, jelikož se nás nikdo neobtěžoval přijít obsloužit, a tak jsme šly pro nanuka do Kauflandu. Cestou jsme potkaly zcela opuštěného Šmeljova, který seděl jako hromádka neštěstí na lavičce před Priorem :D Hele, teď jsem zjistila, že je jenom o půl roku starší než já, taky dobrej vtípek :D

Takže víkend byl zajímavý a nikdo se neroztekl, úspěch!

Žádné komentáře:

Okomentovat