neděle 28. července 2013

Asi jiná liga

Jsem moc ráda, že stý článek na tomto blogu je zrovna tento fotoreport z pátečního tréninku Atlantu Mytišči v České Lípě. Byl do den jako každý jiný, i když vlastně ne tak úplně.


I'm on the pursuit of happiness, getting high on hockey...

Jak jsem psala už v první článku tady z téhle akce, v ČL krom Atlantu trénuje i Česká hokejová škola. Její manažer Jindřich mě tuhle zkoušel z mých znalostí o Moře, když zjistil, že jsme až z Olomouce a že tomu mému milovanému týmu dělám fotografa. Troufám si tvrdit, že jsem testem prošla. Tak jako tak, ve čtvrtek mi bylo řečeno, že se v pátek kluci budou fotit s Atlantem, tak jestli bych to mohla nějak ošéfovat... a tak proč ne, že jo.

Ale abych nepředbíhala. Ranní trénink byl opět takový všelijaký a nakonec to skončilo tak, že první skupinu jsem nefotila vůbec, protože prostě nemůžu fotit, když ti hráči na ledě čarují, ještě by mi něco uteklo! Taky celou dobu útočili na druhou bránu a mně se fakt nechtělo stěhovat po tribuně :P
Když se na lavičkách chystala druhá skupina, objevil se nějaký klučina s foťákem a jal se fotit Arťuchina zpoza střídaček, takže logicky měl na fotkách jenom jeho záda. A Arty? Když si kluka všiml, tak se na něj otočil celým tělem, pořádně se na něj usmál a držel, dokud si ho kluk v klidu nevyfotil. Zkrátka borec!
Druhé skupině už to čarování tak skvěle nešlo, takže se furt motali všude možně, tudíž ty jsem si trošku fotila. Na naše ubytování jsem šla tak s padesátkou fotek a říkala jsem si, že to teda nic moc :D

Jevgenij Arťuchin

Odpoledne jsem šla na zimák trošku nervózní, protože přece jen, skupinové fotky jsou dost nepříjemná věc a vlastně jsem vůbec nevěděla, co od toho čekat. Měla jsem přijít dřív, takže jsem tam byla dvacet minut před začátkem tréninku a Atlanti ještě hráli u ledu fotbal a jakousi ošahávanou házenou. Ale to už se na mě mávalo ze střídačky, ať tam jdu, takže jsem se mezi něma propletla - dobrá sranda, když jsou všichni nejmíň o hlavu vyšší a lítaj kolem jak utržení ze řetězu - a šlo se mluvit o práci :D

Zatímco se hokejisti odšourali do šatny navléct si dresy a děti se vyhnuly na střídačku, já zkoušela světlo a povídala si se "šéfem zdravotnické služby", který mimo jiné říkal, že si mě všiml na tribuně, pak se mě ptal na mé oblíbené týmy a zakončil to tím, že jsem maladěc. Takže u mě dobrý. A to už se hokejisti šourali ze šatny ven a mně najednou došlo, kolik lidí musím do jedné fotky dostat...

Vitalij Novopašin

Janne Niskala a Arty

Maxim Velikov

Vitalij Aťušov

Michail Gluchov

Ilja Kablukov

Alexej Petrov

Igor Radulov

Stefan Stěpanov

Juha-Pekka Haataja

Andrej Bagdasarjan, aka šéf zdravotníků

První se nalajnoval Atlant a následně se kolem něj aranžovaly děti. Do fotky se vešli všchni a je na ní celkem 108 lidí. Když bylo hotovo, tak jsem zařvala do placu spasiba, hokejisti se zaradovali a za chvilku jako by se žádná skupinovka vůbec neudála, jak se všichni rozprchli po celém ledu. 


A najednou se to tak stalo, že jsem měla dovoleno zůstat na střídačce... Naprosto parádní zážitek!
Fakt se to vůbec nedá srovnávat s tím, když jsem na střídačce během tréninku Mory - ne, že by snad Mora byla horší, ale zkrátka je to jiné. Mora je tým, se kterým se navzájem víceméně známe, snad všichni tam ví, že se nemotám pod nohama a že si dávám pozor na puky a hokejky. Já zase vím, co můžu čekat od nich a je to celé takové uvolněnější. Atlant na druhou stranu zkrátka má ten respekt z neznámého, protože sice spousta těch hráčů jsou mí velcí oblíbenci, ale nikdy jsem vedle nich "nepracovala". Takže hlavně nenápadně :D
Když už nic, tak jsem zjistila, že neumím brankářům podávat hokejky, protože chudák Borisov si asi div nevykloubil zápěstí, než tu svou nějak rozumně chytil, pardon, moc mě to mrzí :( :D


Protože je v tomhle článku 89 fotek, tak bych je normálně, jak jsem dříve avizovala, dala na Flickr a do článku by jich šlo jenom pár, ale bohužel s tou místní bloklou wifi... Omlouvám se všem, komu se článek bude kvůli tomu načítat pomalu :/ Nicméně uvažuju, že eventuálně na Flickr hodím všechny ty fotky, uvidím, jak se mi bude chtít.
Jinak jsem z těch fotek strašně nadšená, jenom mě mrzí, že střídačky jsou fakt v pološeru, takže se tam nedá moc rozumně fotit.

rolbě se v tom vedru nechce a kašle na led bordel

Maxim Majorov

Sergej Borisov a Maxim Sokolov




Stanislav Galimov

Sergej Šmeljov





Sergej Světlov je neuvěřitelně temperamentní trenér a během tréninku hráčům velice názorně předvádí, co a jak mají dělat




Jurij Trubačev a jeho "not bad" výraz








Alexej Michnov




Andreas Engqvist


Jevgenij Caregorodcev



Jaroslav Dyblenko










relax

Rafael Batyršin


Pavel Kopytin



122 kilo na hraně jedné brusle, no není to paráda? :D Mimochodem, ze střídačky to jeho bruslení vypadá ještě tak pětkrát rychlejší, tornádo!








trenér Alexandr Něstěrov

Alexandr Ševčenko




v půlce tréninku dorazil z pražského letiště obránce Bobby Sanguinetti

...if internet could stop ruining quality of my pics, I'd be so happy...



Roman Rukavišnikov



Na konci tréninku byl celému týmu oficiálně představen Bobby. Bylo to celé takové vtipné, asi přesně tak, jak byste si představovali příchod nového hráče. 



poker face


yay Bobby!

1 komentář:

  1. Luxus, veľký luxus! Tie fotografie sú vskutku prekrásne. Myslím, že krajšie som na Tvojom blogu ešte nevidel.

    PS: Štadión v ČL je absolutely lovely. :)

    OdpovědětVymazat