sobota 18. května 2013

Nie, teraz som iba zakopl

Mým ne úplně tajným snem bylo jít nafotit začátek letní přípravy olomouckých hokejistů.
S radostí vám oznamuji, že se mi sen splnil tenhle týden v pondělí.


Samozřejmě jsem věděla, že příprava začíná většině týmu 13. května, a tak jsem trošku doufala, že se někdo ozve, jestli bych to šla nafotit. Dočkala jsem se a v neděli večer už bylo všechno domluvené :) Na mě už jenom bylo si sbalit svých pár švestek a v devět ráno být na umělce.

Tak určitě, že jsem došla pozdě. Původní plán byl, že tam budu aspoň o čtvrt hodiny dřív... tak jsem samozřejmě doma zůstala o pět minut déle, ujela mi tramvaj, ta další se šourala. No, řeknu vám, přijít na trénink, když už hokejisti poslušně skákaj tam a zpátky... zážitek :D Ale nikomu oči z důlků nevypadly a pak už to bylo v pohodě, když jsem se začala tvářit, že tam radši vůbec nejsem.

Jenom pro zajímavost, trénink vedl nový asistent trenéra Fialy, a to Jiří Dopita. Závěrečné protahování dostal pro změnu na starost Jirka Řípa. A mě nejvíc potěšilo, že s týmem zůstal Tomáš Halász :)

Za úspěch považuji, že jsem nedostala kopačákem do hlavy, což je věc, která se mi stávala až povážlivě často. A tak si nakonec můžu stěžovat jenom na to, že ranní tréninky/Koloběžkiády/akce jsou (aspoň pro mě) strašné zlo, jelikož jsem asi levá nebo já nevím, ale to dopolední sluníčko je moc ostré a mám na fotkách přepaly. Nicméně jinak si myslím, že se mi oba dva sety povedly celkem hezky. Ten na stránkách klubu tentokrát i s rozhovorem Voďase a seznamem, kdo a jak trénuje.



nejlepší na tom byly ty výrazy

Divoch byl jedinej, kdo se fakt pořádně chytil


































Ještě bych vás ráda upozornila na tuhle akci a spolu s tím zmínila, že na předposlední fotce je tam náš nový obránce Jan Jaroměřský. Už jsem na něj zvědavá :)

1 komentář: