neděle 3. března 2013

Podepište zde na řádku vlastní krví...

...by teď někdo měl říct Romanu Kadelovi a nenápadně mu přistrčit smlouvu s Morou tak na dalších milion let. Dal gól, je super, vysoký a šikovný, co víc chcete?! Nicméně pointou tohoto "článku" je informovat vás o menších změnách, které proběhly v poslední asi hodině. 

Mým cílem je mít tento blog co nejpřehlednější a svým způsobem i co nejprofesionálnější, a tedy jsem došla k závěru, že je nutné přepsat stránku "O tomto blogu" a v souvislosti s tím i "O mně". Snažila jsem se udělat to co možná nejstručnější, ale tak, abych zmínila vše, co považuji za důležité. 
Jestli se mi to povedlo, můžete napsat do komentářů ;)

V souvislosti s tím jsem i přejmenovala "Reakce" na konci každého článku na mnohem jasnější "Článek byl:", možnosti - tedy skvělý, dobrý, průměr, špatný a nuda - jsem nechala tak, jak byly a... a jakmile jsem to dala uložit, tak se všechny předchozí odklikané výběry mých čtenářů smazaly. Což mi radost rozhodně neudělalo, ale teď už s tím nic nezmůžu :D Kdybyste se někdo jó nudil, můžete to tam klidně zase naklikat ;)

Zároveň vás vyzývám k tomu, abyste mi zde zanechali své připomínky jak k obsahu, tak k formě tohoto blogu, protože přece jen to dělám především pro vás, tedy své čtenáře a vaše spokojenost je můj cíl.

UPDATE:
Upravila jsem i přehled štítků v menu, aby to bylo přehlednější a ne přes půl stránky.. Nyní se tam zobrazují jenom tagy jednotlivých týmů, kterém jsem zmínila, lig a pár extra věcí. Jestli někdo potřebuje vyhledat určitého hráče, tak, myslím, k tomu výborně poslouží vyhledávání po pravé straně, protože u Bloggeru funguje opravdu bezchybně a vypořádá se i se skloňováním.
V menu jsem také změnila barvu nadpisů, což je taková blbůstka, ale tak... :)
Dá se říct, že posledních pár dní neustále na blogu něco předělávám, zkouším některé věci udělat jinak (a snad lépe), takže se klidně může stát, že sem zavítáte během nějakého mého experimentu - v tom případě se nelekejte ;)

3 komentáře:

  1. Ano, povedlo se to. :-)

    Jednu připomínku bych měl. Vymieňaš (alebo sa chystáš vymieňať) ikonky s inými blogmi / stránkami? O význame, ktorý to postupom času má, asi nemusím psát. Nikde tu však nemôžem nájsť klikací ikonku tvojho blogu. Viem, že tu zavesená bola.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, máš pravdu, jednu dobu tu opravdu byla ;)
      teoreticky to v plánu mám, ještě ale nevím, jakým způsobem bych to chtěla organizovat, jestli třeba udělat nějakou kolonku "partnerské weby" nahoře ve stránkách, anebo to dávat někam jinam
      každopádně až to vymyslím a uvedu do provozu, tak se rozhodně ozvu ;)

      Vymazat
    2. RE: Díky za info v komentári. Skvele, som rád, že to bude možné. Tvoju ikonku som akurát umiestnil, ďalšie info zasielam e-mailom. Díky! :-)

      Vymazat