čtvrtek 10. ledna 2013

Z mísy, do mísy, hups - mimo mísu...

HC Olomouc doma hráli naposledy v sobotu, znovu je uvidím až v pondělí, no a přece tu nenechám ten blog jen tak polehávat. Práce mám na víkend až nad hlavu, takže všechno, co potřebuju vyřídit, případně všechno, co prostě musíte vidět, sfouknu už dneska. Přes víkend se totiž upočítám k smrti. 


Na úvod musím říct, že mě celkem pobavilo, že napíšu fakt vyčerpávající článek o KHL, hlavně tedy o hráčích NHL hrajících v dresu SKA... a výluka skončí. Ha-ha, to vůbec nebylo hezké.
Bobrovskij i Tarasenko už jsou pryč, Ilja Kovalčuk stále hraje. On a Pavel Datsjuk jsou taky jediní hráči NHL, kteří se nevykašlali na fans a zůstanou na All Star. 

Faktem je, že tu máme na spadnutí rebélii, protože je Kovy pořád takový tajemný ohledně svého návratu do NHL. Prý se po All Star rozhodne, tak už se těším. Jestli z toho bude válka mezi KHL a NHL, tak se zas SKA vytáhli :D

Když už mluvím o All Star, musím vám rozhodně doporučit se na něj koukat, protože očekávám, že to bude jako každý rok skvělá podívaná. V sobotu nám hráči předvedou svoje epic skillzzz a v neděli odehrají zápas.


Druhou věcí, co nemůžu opomenout, je off-line rozhovor s Richardem Divišem
Chudák Divoch. Někteří lidi fakt neví roupama co by, takže některé ty otázky byly dost úlet. Ríša si s nimi ale poradil s vtipem a grácií, takže se pusťte do čtení, v pondělí to budu zkoušet ;D
Můžete taky hádat, na co jsem se ptala já (ano, konečně! jsem to svoje ptaní přestala odkládat a zeptala se dřív, než bylo po rozhovoru :D). Rovnou vám prozradím, že tam jsou ty moje dotazy rovnou dva. To ne, že bych tak moc chtěla vyhrát ty čtyři lístky (ale tak mohl mi je dát, měla jsem s nimi velké plány), ale spíš ty moje dotazy byly každý z jiného konce a nechtěla jsem to míchat. A nebudu kecat, zrovna ty odpovědi na moje otázky se mi líbily ze všeho nejvíc :D
+10 bodů za efektní trollení spoluhráčů


A zpátky ke SKA, protože... BACKSTAGE!
Je to rusky a asi tomu tady nikdo moc rozumět nebude, ale je to děsně roztomilé, jako ta videa s koťatama, no tomu přece neřeknete ne..?


A jeden tancující Ilja Kovalčuk:




A úplně na závěr taková menší technická: Protože na blog.cz proběhly ne zrovna dvakrát šikovné úpravy, tak jsem si zřídila účet na Bloglovin', což se stránka, na které můžete sledovat své oblíbené blogy a necháváte si posílat upozornění na nové články nebo komentáře.
Jakmile tam máte účet, můžete i upravovat jakýsi "profil" svého blogu. Úplně stačí zadat email a heslo a jste zaregistrovaní, což si myslím, že je celkem sympatické, protože nemám ráda ty stránky, kde málem chtějí i váš rodokmen deset generací nazpět... Sledovat můžete jaký blog vás napadne, můžete je všelijak třídit do kategorií a já nevím, co ještě. Chytrá věcička!
V menu mého blogu tedy teď nově najdete právě ikonku pro "follow".

4 komentáře:

  1. Díky za info o Bloglovin, zatiaľ som o tom ešte nepočul. Tvoj blog sledujem cez RSS, neviem síce či je tu generované automaticky, alebo vytvorené, no díky za něj! :)

    OdpovědětVymazat
  2. no ten kotalík nejdřív jako co po nem chcu ze on už musí jet...tak ja uz se naštvaná od neho otočila a on se najednou vratil ze teda jo ze to jeste stihne :DD a pak nás hezky pozdravil na rozloučenou ;)
    jéé ten kovalchuk to je super video :DDDDD
    ten bloglovin zajimave protoze ty zmeny se mi nelibili asi si to taky pořidim ;)

    OdpovědětVymazat
  3. kousek All Star jsem viděla a už chápu co na tom všeci máte ;D
    rozhovor s Divišem je fajn :) pobavil s tím, že se občas na tréninku fláká Káša :D promiň Libore :D a možná by nebylo uplně marné vědět, kdo jsou ti hráči co o nich mluví :D a začíná se mi ten váš tým líbit, čím dál víc :D haha, a to jsem je ještě neviděla hrát
    a Kovalčuk je super ;D

    OdpovědětVymazat
  4. Tancující Ilja Kovalčuk? To néééé :D Stačilo mi jeho a Morozovovi krasobruslařské kousky! :D Když jsme u toho! Plánuješ nějaký článek o All Star Game KHL? :)

    OdpovědětVymazat