středa 16. ledna 2013

Radimova radost

Jak poznáte, že hraje Jiří Dopita?

Do Olomouce dorazil sníh. Byly ho hromady, ale ne zas tolik, aby zabránil v příjezdu Liberci Benátkám nad Jizerou. A je úplně jedno, že jsem doma neustále kontrolovala, jestli náhodou není zápas zrušený :D Věřte mi, není žádná větší otrava, než dojít na zimák a zjistit, že se hokej nekoná.


Radim Kucharczyk má radost a se směje jako blázen.

Měsíc před koncem základní části se asi v kabině HC Olomouc rozhodli, že si z konce sezóny udělají challenge a postupně nám odpadá jeden obránce za druhým. Začalo to s Michalem Nedbálkem, který byl dokonce na operaci, ale nikdo neví, co s ním je (ale žije, byl na zápase!); pokračovalo to s Jirkou Ondruškem, a když se konečně vrátil na led Saša Lhotský, tak se Tomáš Houdek rozflákal o mantinel a vypadá to s ním špatně.
Dvojku Liborovi Kašíkovi dělal Jan Lukáš, který se vrátil z MS dvacítek v Ufě. Tomáš Halász prý má nějaké drobnější zranění a hele, tohle fakt není ani trošku vtipný, berte nějaký vitamíny nebo něco :D

Sašená!

Zápas byl asi všechno, jenom ne koukatelný. Kluci tak volně navázali na svůj výkon v Šumperku, který fans mohli sledovat přes online televizi. Jo, když se hraje tužka, tak se hraje pořádně!
První gól dali po šestnácti minutách hry hosté. Tedy alespoň oficiálně, fakticky puk snad centimetr před Kášovou lapačkou poskočil, přeskočil mu beton a hurá do brány. Vyloženě gól blbec. Toliko k akcím první třetiny.


Má takovou radost, že se směje i na mě a děsí mě tím k smrti.

Nejnapínavější částí druhé třetiny určitě byla ta, kdy jsem se snažila neukousat nudou. Ani jeden z týmů nic moc nepředvedl, a tak jsem se místo toho rozplývala nad tím, jak super je Jiří Dopita, protože nad tím bych se mohla rozplývat klidně celý den, tak. Když zrovna Dopita na ledě nebyl, zábavu obstarával Honza Lukáš, který debatoval se třináctým útočníkem Oldou Hežou. 
Ono to zní, že z toho mám srandu, ale bylo opravdu hrozné sledovat, jak je celý tým v křeči a nezmůže se ani na přechod do útočného pásma.


Třetí třetina začala stejně, jako druhá skončila. Honza Lukáš svačil. Z trápení nás nakonec vysvobodil Jiří Řípa, který využil přesilovku a vyrovnával na 1:1. Pak se všechno zase "uklidnilo" a do konce třetiny gól nepadl.  
Prodloužení dlouho netrvalo, protože se hned v první minutě trefil Jakub Bartoň. Jak ho poslední dobou všichni neustále kritizují, tak tady za ten zápas bych jim to i uznala, protože bože můj, Baruško, co se děje? Ale tak utrpěli jsme vítězství a Baruna pomáhal, tak jsem si dres hodila kolem ramen jeho jménem nahoru, protože jednou je můj a basta! :D


Je to zkrátka láska jako trám.

Fotky... fotky! Pro redakci samá akce, pro vás samá reakce hahah no jsem strašně vtipná, já vím :D
...nedívejte se na mě tak, mám toho ve škole až nad hlavu a jsem vystrestovaná!
Ty fotky z rozbruslení jsou dobře ošklivý, heh :D







dost možná poslední fotka Tomáše Houdka z téhle sezóny... le fu













Jiřina je jak Bigfoot, pořádnou fotku neuděláš!

A stejně má Lukáš Kucsera zlaté ručičky...







A konečně: Jirka Dopita o svém návratu na led.

Taky bych chtěla zmínit, že Robin Staněk včera nastoupil v dresu Pardubic proti Liberci. Byl to pro něj první extraligový start vůbec a jenom tím potvrzuje, že má opravdu letos formu jako hrom.

4 komentáře:

  1. hej Morooo, budíček jakooo..
    Schejbalův obličej vypadá jak nakreslenej, hehe
    Nikdy jsem si nemyslela, že budu v duchu prosit o další fotky Houdka z příštího zápasu..meh! Blbci!

    *chvilka ocenění Lukášových kouzelných rukavic*

    OdpovědětVymazat
  2. Ona jednoduchá věta "Honza Lukáš svačil" mě naprosto rozsekala. Jestli jsem si dřív myslela, že mě pobaví sebevětší volovina, tak teď je to skutečně tragédie.

    Líbí se mi fotky brankářů (hele, Káša se umí tvářit i normálně!), hráč číslo 22 (ne, stále si je nepamatuju) má hězky udivenej výraz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aby neměl udivenej výraz, když je to Diviš :D :D (sowwy Ríšo :D)

      Vymazat
  3. dokážeš fakt pobavit :D a ty fotky? připadá mi to jako když sem tam včera s vama byla! :D ;)

    OdpovědětVymazat