pátek 25. ledna 2013

Akademické čtvrthodinky nejsou pro hokejisty

Jednoho jistě mrazivého lednového dne jsem si řekla, že hokeje a focení a neučení se není nikdy dost, a tak jsem se rozhodla jít na Turnaj ve stolním fotbálku, ve kterém se střetli hokejisté HC Olomouc s týmy složenými z fanoušků.

A jak mě jistě všichni dobře znáte, tak víte, že jsem z toho byla strašně nervní :D Potkala jsem v tramvaji cestou tam známého a ten se mi smál, že se mi klepou ruce, tak jsem na tom byla špatně. Ale to nic, já jsem zvyklá, bez toho adrenalinu by to nebylo ono, proto to taky dělám, že.


Týmy složené z hokejistů původně měly být "jen" tři - Richard Diviš + Tomáš Halász, Robin Staněk + Roman Rác a Ondřej Švaňhal + Michal Vodný. Nakonec se ale z vlastní iniciativy přihlásili i Jakub Bartoň s Tomášem Zbořilem, čímž ulehčili práci pořadatelům, kteří tak udělali čtyři skupiny a bylo po problému :D V každé skupině byl jeden tým hokejistů, a tak si všichni zúčastnění zahráli proti našim hvězdičkám alespoň jednou.

Dorazila jsem na místo krátce před půl šestou, kdy už měly teoreticky být všechny týmy na místě, ale fakticky tam bylo tak patnáct lidí včetně mě :D Jako první dorazili Richard s Halim a jako poslední Bára se Zbořkou, kteří přišli takticky o půl sedmé, a všichni na ně tedy museli čekat celou půl hodinu - oficiální začátek turnaje měl být totiž v šest. Ale tak hlavně žádnej stres, hoši, že jo :D

Pak už to šlo všechno hopem a pozornost všech se přemístila ke stolům na fotbálek. A bylo to fajnééé :D Naši hokejisti jsou pokladi, navíc se tam sešla přijemná parta lidí, to je pak radost fotit. A fotila jsem (skoro) rovným dílem hokejisty i fanoušky. Což můžete vidět TADY, OMG, DĚCKA :D :D :D
Vám tady ale předvedu jenom ty naše kluky hokejový!
Fotit po hospodách je zlo. Obzvlášť, když nikoho nechcete oslepovat bleskem. 

Není žádná náhoda, že nejvíc tu je fotek Ríši a Haliho. V prvé řadě hráli hlavně u těch dvou stolů, kde se mi nejlíp fotilo. Pak jsou taky oba dva fotogeničtí, no a nevyužijte to :D A v neposlední řadě taky byla největší sranda je sledovat, jelikož svou hru doplňovali o všelijaké zvukové efekty :D Ale je to hlavně samej Richard  a Robin no, co si budeme povídat, oči všichni máte :D :D

No ale k pointě:

Robin Staněk




Richard Diviš a Tomáš Halász

Opozdilci Jakub Bartoň s Tomášem Zbořilem






Ondřej Švaňhal s Michalem Vodným




Kdyby mi někdo řekl, ať jednou fotkou definuju Ríšu, tak bych ukázala tuhle :D

om nom nom

Nejdál ze všech týmů se dostali právě Richard s Halim, a to i přesto, že Ríša uměl jenom jednu fintu a Halimu to bránění moc nešlo :D Ale tak chemie tam asi nějaká byla, tak to šlo i tak.



Míša Vodný: "Ježíši, co to fotíš, nefoť nás s tím pivem, zas budou mít kecy..!" ...a sledujte Ondru :D



Nejlepší Vodného epizodka ale byla, když se snažil německy vysvětlit jedné slečně, že dal letos fakt málo gólů :D




Hokejisti turnaj nevyhráli, ale vypadali, že si to i tak celkem užili. A myslím, že si Michal bát nemusí, protože to, jestli nějaké pivo bylo nebo nebylo, myslím může být všem putna ;) Navíc je to plné minerálů, a ty je přece potřeba při sportovním výkonu doplňovat!
Tak jako tak si ti naši kluci zaslouží velkej dík, že jsou tak v pohodě a super. A velký dík si zaslouží i organizátoři z řad Fanclubu za skvělou organizaci.

Nejlepší část ale nastala těsně po oficiálním ukončení celého turnaje a předání všech cen. Fans nejdříve začali vyvolávat "MORA MORA", pak přešli k "My tu ligu stejně vyhrajem!" a nakonec vyvolávali každého hráče, který byl přítomen (Staněk s Rácem odešli už dřív). Kluci byli rudí až za ušima někteří :D 
A jak tam všichni řvali a tleskali a mlátili do stolů, tak přišel číšník a tak smutně na to všechno koukal... parádní akce!

Šla jsem malinkej kousek s Ríšou a Halim a mě a Haliho málem přejelo auto, jak jsme oba koukali na Richarda. Bylo nám řečeno, ať dáváme pozor, protože prý si nás na triko nevezme :D Sowwy :3 bonus

4 komentáře:

  1. Jak to tak čtu..ono by to snad chtělo i točit. Já se musím smát, fakt jo. Sakra holka, ty mě bavíš. A oni taky. U "já nic já muzikant" fotky s pivem jsem se pobavila hodně, protože bože ten jeho výraz je milionový, a bonus (které je asi strategicky tam malý, ale já slepejš si ho všimla až na druhý pokus) je vskutku..bonus. Taky díky díky díky, parádní fotky, gratulace k fotkám na webu a vůbec - KÁRA JE NEJLEPŠÍ!

    OdpovědětVymazat
  2. nejlepší je stejně fotka s pivem!!! :D a Míša je super, vlastně, nějak se mi začíná ten váš tým líbít ;) :D a gratuluju, fotky sou super ;))

    OdpovědětVymazat
  3. aww brofist
    aww richard
    švaňhal to vyhrál, já si říkala, proč se tváří tak divně...srandapták!

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, akademické čtvrthodinky určitě nejsou pro pravé hráče. Přesně toto můžu vidět i u našich dětí, které začaly hrát hokej také. Občas začínám pomalu sledovat, jak si tak jezdí na těch svých bruslích , že chytají ty pravé hokejistické moresy a to je občas i vtipné :-D

    OdpovědětVymazat