neděle 30. prosince 2012

To tam tak zahrkalo a už to bylo

Do Olomouce zamířili Berounští Medvědi a někdo v klubu byl strašně vtipnej.
Beroun se plácá na posledním místě tabulky, pořídili si exrebelského trenéra Nováka, který nám svého času vyhrožoval pravým rebelským peklem, a dneska nám to tady krásně vybetonovali.
Olomoučtí hráči zase měli co napravovat po prohře 2:0 v Písku. Tradiční škarohlídi opět začali vyřvávat, že to určitě bylo prodané. No, jestli tomu věříte, proč vlastně utrácíte peníze za lístek na zápas, který je předem rozhodnutý. To mi hlava nebere :D



Protože se mi do tašky nevlezou oba objektivy (#firstworldproblems), tak jsem si doma užila rozhodování, jestli vzít batoh a nebo jeden nechám doma... Nakonec jsem se rozhodla pro druhou možnost a sáhla po tom novém, který jste mohli vidět v akci na zápase juniorky. 

Na zimáku jsem byla asi o tři minuty dřív, než obvykle, a tak ještě nebyly soupisky. Tudíž jsem se nemálo divila, že má Olda Kotvan dres s číslem 44, který běžně patří Hamplovi. Aby toho nebylo málo, ať jsem čekala, jak jsem čekala, Richard Diviš ze šaten nevylezl. Asi je oba skolila ta rýmečka viróza, co nám v týmu řádí už prý pár týdnů a hoši si ji předávají jak dýmku míru.
Užili jsme si tak hromadu juniorů - Čípa, Lehečku i Hežu. Davida Škůrka už nepočítám, protože ten se v sestavě po odchodu Cartelliho zabydlel, zdá se, nastálo. Do brány se postavil Tomáš Halász.


Zápas byl... hm. Nudný. První třetina každopádně, vůbec to neutíkalo. Beroun betonoval líp jak ZAPA, a tak se naši k ničemu moc nedostali. Když se Medvědi ujeli kotouče a konečně! se něco dělo i před náma, tak to většinou skončilo dřív, než to vlastně začalo. Když už se totiž Beroun do pásma dostal, tak se v něm nedržel ani tak dlouho, aby vyprodukoval akci hodnou vyfocení. Poněkud unylý výkon tak osvěžil snad jen krásný gól Jakuba Hermana ve třinácté minutě.


Druhá třetina pokračovala v podobném duchu, ale aspoň se hrálo přede mnou, tak jsem měla co dělat :D V polovině utkání Pavel Selingr naprosto ukázkově rozebral berounskou obranu a celá ta akce nemohla skončit jinak, než gólem. Pak ale Ráďovi ruply nervičky, šel si hačnout a Beroun toho využil. Následně si Mora zase hrála na Zlín a spálila tři šance krátce za sebou a hele, to fakt není ani vtipný, ani nic.
Snad aby se netrápili, dostali od Medvědů přesilovku 5 na 3, kterou využil Roman Rác. Hlasatel ho ještě ani nestihl vyvolat a už se mohlo slavit znovu, tentokrát zásluhou Erika Hrni. Byl to takový pěkný gól do šatny, kam se odcházelo za stavu 4:1.


Třetí třetina měla o ničem deset minut, dokud se v přesilovce neprosadil střelou od modré Oldrich Kotvan. Gól byl ale omylem uznán Hrňovi. Když se tedy v další početní výhodě prosadil právě Erik Hrňa, měl celý stadion mylně za to, že právě viděl hattrick. Libor Kašík to oslavil vhozením své čepice na led a snaživý čárový milou čepici zvedl a jel ji hodit na trestné. Káša má štěstí, že má Toma Valentu, kterou mu pro tu čepici zajel :D

Za zmínku stojí, že jsem měla první dvě třetiny takový dost blbý pocit ze hry Jakuba Bartoně, ale byl to fakt jenom pocit, protože kapitán Bára asistoval hned u tří gólů. 
Taky jsem teď hledala tag pro Beroun, než mi došlo, že jsem jejich první "vystoupení" na podzim neviděla. No jo, ta skleróza :D A jsem dneska líná popisovat fotky, takže to bude tak všelijak :D


Michal Vodný

Robin Staněk

Jakub Bartoň

ta kukadla :D

Oldrich Kotvan




Erik Hrňa



tak mám milion fotek Ondry no a cóó, no a co-óó

Radek Číp

Roman Rác


Takové efektní C udělané z pásky jsem ještě neviděla! Zbyněk Hrdel

Kotvan s Hermanem


opět znovu a stále Ondřej Švaňhal

Radim Kucharczyk

Matěj Pekr


Pavel Selingr

Vojtěch Sedláček




Tomáš Valenta

Janáček na lovu vysoké




Tomáš Halász předvedl v rámci děkovačky efektní moonwalk. A taky svoje super vlasy. Foto nemám :D

4 komentáře:

  1. někteří *že, Pavle* mají ty nové krásné dresy už tak poničené, jaká habenbost, měl by mi ho dát a sobě pořídit nový
    creepy radim na té páté fotce od spoda...asi neusnu
    názor na fotky víš ne, ale tak klidně zopakuji své aůlsjkfskdgadg

    OdpovědětVymazat
  2. Ne. Valentu prostě nepoznám. A stydím se za to.

    OdpovědětVymazat
  3. ta první fotka..je dokonalá! :D
    hahaha, to s tou čepicí, Kášou a Tomem bych opravdu chtěla vidět..! :D
    Míšu Vodného opravdu nepoznám..stydím se :D a tak mě napadá, máte vlastně ještě nějakého Zlíňáka nebo bývalého Zlíňáka v týmu?
    a ty Oldovy rukavice vypadají asi tak super, jak vypadaly včera ty Tomovy červené..mimochodem, jakto že tady má černé/modré? :D ať mi to nedělá, takové seky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hej co já vím, podle čeho si Tom oblíká rukavice :D třeba si do Zlína omylem odvezl červené a tady má ty tmavé, no, to je hned :D
      hmm, Zlíňáka... Robin Staněk hrával za Zlín přinejmenším v juniorech. Kuba Herman je sice z Přerova, ale dorost a juniory hrál za Zlín. A jinak si nějak nikoho nevybavuju, krom těch, co samozřejmě máme půjčené od vás a Vodného :D

      Vymazat