pátek 10. srpna 2012

Prove them wrong

Kdosi na fóru tuhle prohlásil, že Jakub Bartoň není žádnej elitní prvoligový bek, jelikož být opět v páru s Martinem Janáčkem, je zas úplně marnej, protože se veze na výkonech Jirky Ondruška. Řeč byla, předpokládám, především o jeho +/-, protože jsem si nevšimla, že by Ondrušek lítal po ledě maskován za vlasatého kapitána a střílel góly jeho jménem.

Ale tak co já o tom vím, že jo. Ostatně: kdo se směje - Bára, ten se směje nejlíp... počkat, tak to určitě není, nebo snad..?


Do Olomouce zavítal "konečně rovnocenný soupeř". 
Autor citátu měl na mysli Královské Lvy Hradec Králové (KLHK?), což je fakt naprosto nemožnej název, tím spíš, když ho hlasatel opakuje při každém vyloučení a gólu. Nepřítel si s sebou dovezl jakousi nepovedenou verzi jihlavských dresů a dva televizní experty. Har har har.

So you are an expert..? - No, I saw it on the replay!

Chlapci dneska měli skvělou náladu. Už v rozbruslení se tam smáli jako by na led unikal rajský plyn a dobrá nálada je naštěstí neopustila. Do sestavy se vrátil Radek Meidl a domácímu publiku se poprvé představil nováček Ondřej Švaňhal. K velké radosti mnohých byla mezi záplavou černých helem i jedna červená, která patřila Mariu Cartellimu, rodákovi z Karviné a olomouckému odchovanci. Cartelli je momentálně bez smlouvy, trénuje zde, a tak nějak se počítá s tím, že pokud nebude nic lepšího, podepíše s HCO. 
Petr Zavadil se podle všeho odpravil směr Zlín a Tomáš Halász dostal pro dnešek pozici dvojky - sportoval hnědou kšiltovku a dveře na střídačku otvíral jako zkušený mazák; přesto bych ho raději viděla v bráně. Protože jsem si ho oblíbila. Rychle. A až příliš pro své vlastní dobro. Jako jednička tedy startoval náš junior Jan Lukáš a nevedl si vůbec špatně. V dotazníku na webu má mimochodem jako odpověď na nejoblíbenější nápoj "bazén". 

První třetina utekla poměrně rychle, byť jsme se prvního gólu dočkali až v patnácté minutě. Autorem byl Radek Číp a dokonce se jednalo o gól přesilovkový. Kdo sledoval loňské z(ne)výhodnění v podání olomouckého týmu, ví, že takovej přesilovkovej gól je velká sláva. Aby ale nebylo té slávy příliš, za dvě minuty bylo vyrovnáno a samozřejmě taky z přesilovky :D

Druhá třetině mi paradoxně připadala jakási utahaná a já se někdy v úvodu přistihla, jak si myslím "I ten textovej onlajn dnešních SKA byl zábavnější.". Někdo mě asi slyšel a rozhodl se s tím něco udělat. Ten někdo byl Pavel Selingr s parádní střelou. Hradec dorovnal, což nebylo hezké. Na 3:2 zvyšoval krásným gólem do odkryté brány Jakub Lehečka. A konečně v poslední minutě druhé třetiny se puku ujal jeho jmenovec Kuba Bartoň a zvýšil na 4:2.

gólovej Bára bude moje smrt

Hradci samozřejmě nezbývalo nic jiného, než v poslední dvacetiminutovce přidat na rychlosti a důrazu. Kdyby je bývaly nezklamaly nervičky, bůhví, jak by zápas nakonec skončil, takhle ale jenom sbírali jedno vyloučení za druhým. Na naléhavé volání Né pětku né zareagoval Radim Kucharczyk a celý stadion si mohl zanotovat, že Pátá právě teď odbyla
Jenže naši kluci asi chtěli udělat zápas zajímavý, a tak taky faulovali, což hradečtí hokejisté potrestali dvěma přesnými střelami, přičemž ta druhá zapadla do sítě dvanáct sekund před koncem. 
Z celkem devíti gólů bylo hned sedm přesilovkových, a tak si myslím oba týmy můžou v této disciplíně navzájem pogratulovat. Olomouc opět vyšel vyšla ze souboje neporažena a zatím je ten výkon 100%.


Dobrou zprávou rozhodně je, že se nám přes léto obránci pořádně rozstříleli, z čehož nejspíš pramení i ona úspěšnost v početní výhodě. In other news, Robin Staněk přestal bruslit jako kvádřík. Mario Cartelli má střelu jako z děla, to teda budou soupeři koukat, jestli tady zůstane.
A David Škůrek, kterému je čerstvě devatenáct, dělá, co může, aby se dostal do áčka. A já říkám - BERME HO! Po odchodu Oldy Kotvana a vyhození Patrika Vrány v obraně chybí velcí hoši. Tady David má 196 centimetrů, přičemž je to poměrně rychlý bruslař a hraje hezky do těla, žádné podpásovky. Takový... hm... no... Arty, no. Jeho herní projev je zkrátka velmi sympatický, a to mi ke spokojenosti stačí.
Hodně maká i Jakub Schejbal, který se v áčku představil krátce už v loňské sezóně.


Seznamte se - David Škůrek

Radek Meidl byl i přes svůj povedený výkon a asistenci ve třetí třetině zaklet na střídačce a já si říkám... opravdu ho hodláte rok za rokem takhle trápit?

Přemýšlím, jestli jsem měla na srdci ještě nějakou hlubokou myšlenku, ale nic už mě nenapadá. Fotky pro redakci jsou tady.

On koukal na mě, já na něj, tak jsem ho vyfotila. Zdeněk Kubica, řekla bych.

*prudce umělecké foto*

BRObin Staněk

2 komentáře:

  1. škůrek, yessss! *mírný fangirl moment*

    Již vše bylo vyřčeno, snad na pár drobností, dovolila jsem si tedy haiku k dnešnímu/včerejšímu utkání:

    Selingr Pavel
    neatakován nikým
    padá. Chladný led.

    (tvé fotky a popisky +1000, ale to víš, že)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek a pěkné fotky ;) Jen k těm dresům - jsou to retro dresy ze sezóny 1978/1979 :-)

    OdpovědětVymazat